hadex development

Poznaj nasze aktualności

hadex development

Wynajem nieruchomości

Oferujemy wynajem atrakcyjnych lokali o różnych metrażach zarówno w Żorach, jak i Gliwicach. Nasze powierzchnie użytkowe to doskonałe miejsce do prowadzenia działalności gospodarczej, zapewniając dogodną lokalizację i nowoczesne, funkcjonalne wnętrza z zapleczem. To doskonałe rozwiązanie dla firm, które cenią sobie prestiżowe położenie i dostępność do kluczowych punktów komunikacyjnych.

hadex development

Skontaktuj się z nami

Masz pytania lub chciałbyś wiedzieć więcej?
Zapraszamy do kontaktu.

hadex development

Kilka słów o nas

HADEX to grupa kapitałowa obecna na rynku budowlanym nieprzerwanie od 1986 roku. ąGłówn rolę odgrywa w niej spółka deweloperska Hadex Development, która zajmuje się budową gotowych osiedli domów i budynków wielorodzinnych. Dzięki doświadczeniu naszego zespołu doskonale odnajdujemy się w kompleksowej realizacji projektów deweloperskich.

Oświadczenie

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, ORODO”, GDPR lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdą Państwo podstawowe informacje na ten temat.

Klauzula informacyjna

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hadex development Sp. z 0.0. s.k. z siedzią Jastrzębiu-Zdroju przy ul. Łąkowej 2, 44-268, e-mail: sprzedaz@hadexdevelopment.pl, www.hadexdevelopment.pl NIP 633-218-01-07, REGON 240980627, wpisany do KRS pod numerem 0000309446 przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądoweg. Dane osobowe to wszelkie informacje, które mogą Pana/Panią zidentyfikować, na przykład imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego.
  2. Podane przez Panią/Pana dobrowolnie dane osobowe poprzez: formularze kontaktowe, znajdujące się na stronach internetowych naszych inwestycji; bezpośrednie zapytania mailowe/ustne/telefoniczne; dane zebrane podczas spotkań w Biurze Sprzedaży; dane zawarte w aktach notarialnych; dokumentach ofertowych i sprzedażowych oraz wszelkiej korespondencji z naszą firmą w zakresie działalności naszej firmy – będą przetwarzane wyłącznie w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy oraz w celu realizacji umowy np. przygotowanie oferty, przyjęcia rezerwacji, podpisania umowy sprzedaży bądź zakupu nieruchomości będących przedmiotem działalności naszego przedsiębiorstwa oraz w celu spełnienia wymogów przepisów dotyczących rejestracji zdarzeń gospodarczych przez Dział księgowości, w tym także w zakresie otrzymania finansowania inwestycji przez Bank. Mogą też być przetwarzane w pozostałych celach związanych z prowadzoną działalnością w tym w realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej – windykacja należności oraz w celu sprzedaży i marketingu bezpośredniego.
  3.  Postawą prawną jest art.6 ust. 1 lit. b RODO której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego, art. 6 ust. 1 lit. f RODO – niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
  4. Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni pracownicy działu handlowego, księgowego, zarząd oraz w uzasadnionych przypadkach upoważnieni pracownicy banku współpracującego z naszą firmą w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji.
  5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  6. Pani/Pana dane osobowe opisane w pkt. 2, a zwłaszcza te zawarte w aktach notarialnych będą przechowywane bezwzględnie przez okres 5 lat od zakończenia bieżącego roku kalendarzowego oraz przechowywane w systemach informatycznych bezterminowo o ile nie skorzysta Pani/Pan z przysługującego prawa do zamazania danych osobowych. W celu zlecenia zamazania danych osobowych po okresie bezwzględnego przechowywania, prosimy o pisemne zlecenie (list, e-mail) – Pani/Pana dane zostaną po tym okresie zamazane.
  7. Posiada Pani/Pan dostęp do przesłanych dokumentów i ich kopii, o ile nie zostały w międzyczasie trwale usunięte, w celu poprawienia informacji w nich zawartych lub trwałego usunięcia. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
  8. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednakże w celu zawarcia i realizacji umowy niezbędne.